vrijdag 13 mei 2011

Vrijdag de 13e...

de zon scheen wel vanochtend.
Maar de eerste dikke schaduwwolk kondigde zich al aan in de dokterskamer:
De okselklieroperatie heeft uitgewezen dat er toch een microcopisch kleine uitzaaiing is ontdekt in de klier die verwijderd is. Of dat verdere gevolgen heeft, is niet duidelijk. En als het niet duidelijk is, nemen de artsen het zekere voor het onzekere. Kortom: op termijn zal de hele okselklier verwijderd gaan worden. Een ingreep die er letterlijk en figuurlijk nogal inhakt.
En daar ben ik niet blij mee.
Dan druk ik me nog zachtjes uit.

Helaas kon ik de hele dag niet op mijn blog terecht om het van me af te schrijven, maar dat euvel is inmiddels verholpen.
Dan moest ik nu maar plannen gaan maken om zaterdag de 14e te gaan vieren. De week van de Amateurkunst start en als ik alles wil zien/doen, krijg ik het nog erg druk! Ben bovendien ook in Den Haag uitgenodigd voor een nieuwe expositie met schilderwerk van zwager Thijs Veraart. Laat ik eerst maar gaan slapen en dan beslissen wat ik doe....

4 opmerkingen:

  1. Er was inderdaad wat misgegaan woensdag:
    http://buzz.blogger.com/2011/05/blogger-is-back.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Petra, morgen de eerste chemo, we denken aan je! Hopelijk ben je snel weer thuis en helpen de pillen. Veel liefs en kussen, Dienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra.
    Ik zal morgen de hele dag aan je denken en flink voor je duimen: heel veel sterkte! XXX Map.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh peet wat balen dat ze toch nog wat hebben gevonden! En ja dan precies op zo'n dag als vrijdag de 13e ...........
    Duim voor je dat ze wat meer zekerheid krijgen en ze zeker weten of het wel of niet nodig is om de klier helemaam weg te halen

    xxx Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen