dinsdag 3 mei 2011

Nog een intake

Vanmorgen de intake gehad op het oncologisch dagcentrum. Samen met Hans.
Alles wijst er op dat het nu écht allemaal gaat gebeuren.
En weer een hoop informatie. Nu vooral over dingen waavan je hoopt dat je er geen last van zult gaan krijgen: De Bijwerkingen....
Ik hou mezelf maar voor dat ik een jonge, sterke vrouw ben met een goede conditie, zelden ziek of misselijk.
Misschien hou ik mezelf daarmee voor de gek, maar ik besef ook al te goed dat het een pittige tijd gaat worden. Ik wil, hoe dan ook, positief blijven. Als het nu november was en het zou dagenlang regenen, dan dacht ik er vast heel anders over....
Overigens wordt er maandag 16 mei gestart met de eerste chemokuur.

Morgen schijnt de zon alweer, kortom.... een prachtige dag voor de poortwachterklieroperatie.
Als dat geen mooi woord is voor het spel galgje dan weet ik het niet meer.

1 opmerking:

  1. een gelwedig woord voor galgje nog mooier als je hem kan leggen met scrabbel hihi

    BeantwoordenVerwijderen