vrijdag 6 mei 2011

Bevrijding

Alhoewel Bevrijdingsdag bij ons op 5 mei om heel andere redenen gevierd wordt, werd ik al op 4 mei bevrijd van mijn linker poortwachterklier.
De dienstdoende verpleegkundige, een sympathieke Jan, deelde mee dat de operatie geslaagd was en dat de chirurg 3 kleine kliertjes verwijderd had. Hmmm...3 dus. Laat ik deze klieren voor het gemak dan maar kwik, kwek en kwak noemen. Daar ben ik dus nu van af. Tja, er komt een tijd dat je te groot wordt voor bepaalde stripverhalen. En wat deze ingreep al dan niet oplevert, dat hoor ik volgende week vrijdag (de 13e!) bij de chirurg, dokter Luiten. Ik voel me weer redelijk fit, heb natuurlijk nog wel een gevoelige plek in mijn oksel, maar kan mijn arm goed bewegen.

Gisteravond op de valreep naar het Chassétheater geweest met Hans en Onno, naar de voorstelling Spamelot; een musical-parodie gebaseerd op de Holy Grale van Monty Python.
"Always look at the bright side of life..." Het is mijn lijflied geworden en ik hoop het nog lang te kunnen zingen. En fluiten. (Allemaal!)

3 opmerkingen:

  1. When you're feeling in the dumps, don't be silly chumps
    Just purse your lips and whistle, that's the thing !!!

    De eerste bevrijdende hobbel is genomen, en het zonnetje schijnt nog steeds. Hou je haaks Petra !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, bij eerste reactie staat een verkeerde linkje onder de naam Backsound :)
    Wat een geklier allemaal ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben benieuwd wat ze vrijdag over kwik kwek en kwak te zeggen hebben
    Hebje moeten lachen bij spamelot?? Schijnt leuk te zijn

    BeantwoordenVerwijderen