donderdag 28 april 2011

Vandaag

Vandaag ben ik met taart mijn collega´s op gaan zoeken, om met hen alvast een beetje mijn verjaardag te vieren. Het was best vreemd om na drie weken "ziek thuis" (haha) weer op het werk te zijn.
In mijn hoofd ben ik daar toch al meer "weg" dan ik dacht en dat is misschien maar goed ook. Ik word toch wel opgeslokt door alles wat er nog omheen hangt.

Zo ben ik vandaag bij de pruikenzaak geweest en, hoe gek het ook klinkt, de dames daar zijn als een warm bad; weten precies wat er speelt. En ik zag een klant trots naar buiten stappen met een mooie pruik op.
Maar het blijft nog wel een beetje onwerkelijk allemaal.

Vervolgens ben ik een nieuwe sportbeha aan gaan schaffen op advies van de mammacare-verpleegkundige, om met name na de okseloperatie te dragen. Bovendien ga ik er gewoon van uit dat ik hem nog vaak genoeg nodig zal hebben in de toekomst, gewoon om te sporten, als alles achter de rug is.
That´s de spirit, ladies!
Of, om met de woorden van mijn moeder te spreken: "Gewoon doorgaan"
Alleen heb ik met het woordje "gewoon" nog wel eens moeite.... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten