zondag 17 april 2011

Dapper Voorwaarts....

Lieve lezers,

Vandaag heb ik op advies van Bert een blog aangemaakt, zodat iedereen die interesse heeft mij kan volgen via dit blog.
Tjonge, moeders gaat nog eens handig worden op de pc (haha- geringschattende zelfspot)

Ik besef me maar al te goed dat de komende periode geen makkelijke tijd zal worden, maar ik wil proberen mij daar zo positief mogelijk doorheen te slaan.

Met GROTE DANK aan iedereen die me tot nu toe al overstelpt heeft met kaartjes, mails, bezoekjes, telefoontjes, sms-jes, bloemen, gebeden en andere vormen van aandacht en positieve kracht!!

Dapper voorwaarts, het gaat stap voor stap....

Liefs! Petra

1 opmerking:

  1. Dag Lieve Petra,

    Mooi begin van je blog. Ik ben niet goed in het verzinnen van mooi teksten maar ik kom ze wel vaak tegen. Zo is deze van mijn vriend Olaf Douwes Dekker.

    Schaduw

    schaduw spiegelt stilte als te
    lezen licht, als te leven bron -
    boven de bomen zingt de zon

    bron: een kist vol maanlicht

    Bert

    BeantwoordenVerwijderen