woensdag 27 april 2011

naar de volgende stap...

Vanochtend een kennismakingsgesprek gehad met de mammacare-verpleegkundige.
Wat zo prettig is, is dat er ruim de tijd wordt genomen om je verhaal te doen en er wordt uitgebreid verteld wat de volgende stap inhoudt, nl. de poortwachterklieroperatie a.s. woensdag.
Ik zie niet zo tegen de operatie op, ben immers vorig jaar aan mijn linkeroor geopereerd en heb toen ook geen last van de narcose gehad.
Af en toe ben ik al gewoon duf van mezelf ;-)

Vandaag is zus Gerrie jarig, dat gaan we o.a. vrijdag vieren, zaterdag koninginnedag, zondag mijn eigen verjaardag toch nog een beetje vieren, maandag ben ik echt jarig, kortom.... Ik kom om in de feestelijkheden! Bij deze nogmaals de oproep mij allen te bombarderen met humor (in welke vorm dan ook) op maandag 2 mei. Maak me gek!

Ben benieuwd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten