zaterdag 23 april 2011

Vrolijk Pasen

Het is zaterdagochtend, 23 april en het paasweekend is begonnen.
Gisteren heb ik er ook maar een "goede vrijdag" van gemaakt door naar de kapper te gaan.
Met het oog op de naderende haaruitval was ik dit niet meer van plan, maar het ziet er naar uit dat die haaruitval nog minstens een week of 6 op zich laat wachten. Alle reden dus om nog even een nieuwe, frisse lente-look te laten aanmeten. Gelukkig waren er nauwelijks klanten, dus kon ik in alle rust mijn verhaal doen.
En de gemiddelde kapper weet heel goed hoe hij moet luisteren....
Bovendien kreeg ik de tip waar ik de beste en mooiste pruik kon laten aanmeten.
Ik twijfel nog of ik dat ga doen, heb het idee dat ik m toch niet vaak op zal zetten in de zomer.
Liever een leuke pet op mijn kop!

Overigens zie ik wel heel erg op tegen het moment dat mijn haar er definitief afgaat.
Maar zover is het nu gelukkig nog niet.

Ik ga mijn spullen pakken; logeer dit weekend met Onno bij Carolien in Maarn. Altijd leuk daar.
Het is zomers warm, ik vrees dat die chocolade-eieren nog een hoop rotzooi gaan geven....
Dat wordt ongetwijfeld een Vrolijk Pasen !

3 opmerkingen:

  1. Hele fijne paasdagen en geniet van het mooie weer en heel veel plezier bij Carolien

    Liefs Ludwina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh heb net chocolade eieren bij de hema gehaald en die moesten wachten in de auto tot de andere boodschappen gehaald waren. En wat denk je: eieren gesmolten. Kniesoor die daar op let, ga ze morgen in de tuin verstoppen. Kunnen kinderen plus aanhang lekker zoeken.
    Veel plezier met Onno in Maarn.
    XXX Map.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen