dinsdag 19 april 2011

Dinsdag 19 april

Vanochtend mijn gebit laten nakijken bij de tandarts op advies van nicht Miriam. Een gereviseerd gebit schijnt de kans op ontstekingen tijdens de chemo te verkleinen. Er waren geen bijzonderheden.
En natuurlijk goed blijven poetsen! (jahaa)...

´s Middags naar de hematoloog-oncoloog.
Maar daarover later meer.

Het was een prachtige dag en het blijft voorlopig zomers weer deze week. Lekker met Hans wezen fietsen langs de Mark en door het bos. Ondanks alle goede bedoelingen heb ik soms niet zo´n behoefte mensen te spreken zolang ik alleen maar aan het afwachten ben. Dat klinkt ondankbaar misschien, maar het lijkt er meer op dat mijn hoofd een beetje leeg is nu ik mijn verhaal al vaak heb verteld en ikzelf op nieuwe berichten vanuit het medisch front zit te wachten.
Maar die komen er aan....    Ik voel het!

1 opmerking:

  1. best logisch hoor dat je af en toe geen behoefte heb om met mensen te praten.Je moet alles ook verwerken en zitten wachten op wat er komen gaat.
    Daarom is dit blog ook heel slim! (moest je van bernardine dat ook zeggen om een blog te gaan bij houden is anders niet te doen om iedereen steeds op de hoogte te houden maar je was er al op attent gemaakt)
    Je kan nu ook reakties lezen wanneer jij dat wil.
    Veel liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen