vrijdag 4 november 2011

Koppie

Laat nou heel toevallig mijn fysiotherapeut de praktijk hebben naast mijn kapper.
Zojuist liep ik na de behandeling even bij hem (en haar) binnen om mijn koppie te laten zien. Mijn donkere donshaartjes zijn nu ongeveer een centimeter lang, dus daarvoor hoef ik nog niet naar de kapper. Sinds de laatste knipbeurt in april was ik daar niet meer geweest. Logisch. Maar het was leuk om even bij te kletsen onder het genot van, u raadt het al, een koppie koffie. En ik kreeg meteen de uitnodiging om snel weer een koppie te komen doen, ook al valt er aan mijn eigen koppie nog weinig verdienen.

Kijk, bij zo´n kapper kom ik graag.

1 opmerking:

  1. de lege vazen maar weer teruggezet in de schuur, ga nu maar eens een lekker koppie Senz.. zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen