woensdag 23 november 2011

En door...

Yes!
De oncoloog heeft groen licht gegeven voor de lymfe-drainage therapie. Morgenochtend is de eerste behandeling. Daar ben ik erg blij om en ik hoop dat het zal helpen, want de branderige pijn breekt me af en toe op. Die pijn is niet heel hevig, maar wel constant aanwezig dus daar wil ik wel van af.
Deze behandeling ruil ik in voor één fysiotherapiebehandeling (3x woordwaarde!) per week, dus het komt er op aan dat ik zelf veel blijf oefenen.
Ik ben van plan om morgen of overmorgen ook weer -voorzichtig, jaja- op de fiets te stappen. Dat zal me een hoop extra vrijheid geven.
Kortom:
Rapper Doorwaarts!

5 opmerkingen:

  1. op fietse, en trappe trappe trappe !!!!
    Wie dut me wat....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, alweer een stap in de goeie richting!
    Ik kan me zo goed voorstellen dat je weer lekker op je fietsje eropuit wilt gaan..., misschien kom ik je onderweg nog wel een keer tegen!
    Alvast veel succes met die lymfedrainage, ik hoop dat het meevalt, en dat die pijn spoedig verdwijnt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. FIjn dat je groen licht heb gekregen!! Hopelijk werkt het goed en ben je snel van dat branderige gevoel af.
    Zal je zeker veel vrijheid geven om te gaan fietsen. WEl het asfalt op zoeken he niet over kinderkopjes gaan fietsen;)

    Dikke knuffel en kus
    LIefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lang leve de fiets...... en bellen als je langskomt!
    Blij met dat groene licht, dan mag je doorfietsen toch?
    XXX Map

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor je het weet kan je helemaal op de fiets naar Berkel Enschot :-)
    Ga vooral zo door meid.

    xxx-jes

    BeantwoordenVerwijderen