zondag 5 juni 2011

Zonnig weekend en wind

Het weekend begon vrijdag al uitermate zonnig en dat kwam goed uit, want collega Suzanne trouwde met haar Michael. Ik zou even gaan kijken bij het stadhuis, maar -muts als ik ben- had me toch nog vergist in de tijd; ipv van te laat was ik nu veel te vroeg. Daardoor was ik wel mooi in de gelegenheid nog even een aardigheidje te kopen en kon ik de trouwerij bijwonen in het stadhuis met 2 andere collega´s en een aantal kinderen van de bso waar Suzanne werkt. Een gezellige trouwerij en een heel blij bruidspaar, mooi!

Vrijdag kwam ook neef Robbie uit Amsterdam logeren. Fijn als kinderen zo groot worden; je hebt er nog nauwelijks omkijken naar. Zolang er nog genoeg eten en drinken in huis is, vermaken die jongens zich wel.
Omdat het zaterdag de laatste zonnige dag voorlopig zou zijn, besloot ik (ondanks een lichte pijn in mijn keel) met Onno en Robbie terug te rijden richting Amsterdam, maar dan wel via het strand van Wijk aan Zee waar de familie een strandhuisje heeft. Ik mag zwemmen en in de zon zolang ik me maar goed insmeer. Het was warm, maar omdat het ook lekker waaide was het goed uit te houden en heb ik met mijn zus een aardig eind gewandeld. Heerlijke middag.

Komt het door de wind? Ik denk het niet, maar het dwarrelt steeds harder, dat haar van mij....
Het is pijnloos en pijnlijk tegelijk. En confronterend. Ik zal nu moeten beslissen wanneer ik alles eraf laat halen. Dinsdag? Of toch woensdag? Dan is Hans weer terug van twee dagen werk in Belgiƫ. Dat is ook een prettiger idee. En dan kan ik ook even aanzien hoe of de tweede chemokuur van a.s. maandag valt....

Het zal een pittig weekje worden....

2 opmerkingen: