zondag 26 juni 2011

Klaar?

Ik ben weer aardig opgelapt in de laatste week. Had gehoopt dat ik nog iets fitter zou zijn; de verkoudheid is nog steeds niet helemaal over, maar het gaat redelijk met me. Dankzij de tandarts beschik ik sinds vrijdag weer over twee nieuwe, hagelwitte (nood)kiezen en dus een stralende glimlach!

!! Het lijkt er toch sterk op dat de tumor al geslonken is.... Op 11 juli zal er een MRI-scan gemaakt worden om dit te controleren en hopelijk te bevestigen. Ik blijf dus optimistisch, ook al heb ik nog 4 kuren te gaan. Morgen weer aan de bak. Hans moet een paar dagen weg om te werken, maar mijn fantastische zussen komen hier de boel ondersteunen en vermaken. En vlak mijn zoon niet uit!

Ik heb het vast al eerder gezegd, maar het geeft me steeds weer het gevoel dat ik het niet alleen hoef te doen.
Dank aan jullie allen!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Petra,

    Draai morgen nog even het nummer van Daniel Lohues "'t is een prachtige mooie dag" in je hoofd, dat helpt!!

    succes,
    Hanneke & Roland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal aan je denken!
    Liefs Map

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoop dat het ook deze keer meevalt!
    En geweldig dat je het gevoel hebt dat je het niet alleen hoeft te doen dat maakt het al een stuk dragelijker!
    En ik duim heel hard mee dat de tumor geslonken is!!! En gewoon aan het eind van de chemo's weg is!

    Liefs en een dikke hug
    xxx Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen