woensdag 22 augustus 2012

Cup-controle

Deze week ben ik op controle geweest bij de plastisch chirurg.
Het is inmiddels ruim drie maanden geleden dat de laatste injectie werd gezet om de prothese op te vullen. Daarna moest de zwaartekracht zijn werk gaan doen.
En dat is gelukt.
Mijn lichaam is klaar voor de vervolgoperatie.
Toch stel ik deze operatie nog even uit, vooral vanwege dat hoofd waar ik al eerder over schreef.
In november mag ik weer op controle en dan zullen we wel een operatie gaan plannen.
Er is al een definitieve prothese gekozen uit de eindeloze lijst met modellen: de SD525. Goed, dat zegt u waarschijnlijk niks en mij ook niet, maar ik heb dit zien staan in het tabellenboekje van de arts.

Zoveel vrouwen, zoveel soorten.
Vandaag tijdens de sportles heb ik daar stiekem nog eens op staan letten; handig die grote spiegelwand...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten