zondag 12 augustus 2012

Cruise, deel 2

En alsof het allemaal nog niet genoeg was, hebben we ook nog een cruise gemaakt.
Alweer? Alweer ja. En daarmee sluiten we deze heerlijke zomervakantie mooi af. Vanmiddag zijn we thuisgekomen van een boottocht die ons vanaf IJmuiden meevoerde naar de kusten van Frankrijk, Spanje en Engeland. We hebben prachtig weer gehad, ook - of beter gezegd vooral- aan de Spaanse kust, terwijl het daar enorm kan spoken, vooral op de punt bij La Corunia.
Ik heb enorm genoten van het varen, dat wil ik echt nog wel vaker doen. Maar dan hoeft dat niet perse op zo'n groot schip te zijn. Een oude tjalk op de Waddenzee lijkt me ook heerlijk, of een tocht met een kano, een fluisterbootje of de pont naar Breskens vanuit Vissingen.... als het maar vaart.

Cruisewoordraadsel: 3 horizontaal? Antwoord: Hans, Onno en ik!

Morgen begint het "gewone" leven voor mij; ik pak mijn werk weer helemaal op, vier dagen in de week, Hans gaat de komende week voor 4 dagen werken in Oldenzaal en Onno heeft nog een week vakantie. Zo kom ik ook langzaam in mijn ritme, tenminste... dat is de bedoeling.

Het nieuwe schooljaar is voor mij altijd een nieuwe start. Ik heb een hoop plannen en ik hoop dat het me lukt om ze te verwezenlijken dit komende jaar.
Voorwaarts dan maar weer. Immer voorwaarts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten