donderdag 2 augustus 2012

Zwemmen

Gisteren was het warm.
Zo warm dat ik besloot de auto te pakken en naar Zeeland te rijden en een duik in zee te nemen. Ook al hadden we de dag daarvoor al de hele dag in de auto gezeten, op terugreis vanuit Frankrijk.
Tijdens onze vakantie daar had ik voor het eerst mijn badpak weer aan. Dat was een primeur.
De volgende primeur was om ook weer eens te zwemmen, want dat was er nog niet van gekomen sinds   alle operaties. De schoolslag is ineens weer een nieuwe sensatie nu mijn bovenlichaam voorzien is van een nieuw contragewicht...

Gisteren dus weer eens in zee. Realiseerde me dat ik precies een jaar geleden daar ook aan het zwemmen was, met mijn vader bij de boulevard in Vlissingen. Toen hield ik mijn pet op tijdens het zwemmen, nu mogen -nee, kunnen!- mijn glanzende lokken weer nat worden.
Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten