vrijdag 7 oktober 2011

Nog even

Aanvankelijk hoopte ik dat er vandaag duidelijkheid zou zijn over de mri-punctie in Maastricht. Maar de mensen van het ziekenhuis hier namen het zekere voor het onzekere en planden de eerstvolgende afspraak aanstaande maandag. Dus nog iets meer wachttijd die ingevuld moet worden. En toen werd ik snip-verkouden, waardoor écht leuke dingen doen er niet zo in zat deze week.
Afgelopen woensdag was zoon Onno jarig, hij is 15 geworden. (Wát? 15 alweer? Ja, heus). Hij moest gewoon de hele dag naar school en ´s avonds zijn we lekker met z´n drietjes wezen wokken, gezellig! Verder kwam ik meestal niet veel verder dan de bank en m´n plekje achter de pc. Ik kan soms eindeloos domme computerspelletjes doen. Ik voel me daar inmiddels niet meer bezwaard over. Heb vaker gedacht: moet ik niet dit of dat. Ik geef me makkelijker over aan de situatie en denk dan bij mezelf dat betere tijden zich vanzelf weer zullen aandienen.
Inmiddels ben ik weer ietsje fitter. Ben even naar de stad gefietst om wat lekkere hapjes te kopen op de markt. En tussen de buien door schijnt de zon!

2 opmerkingen:

  1. Domme computer spelletjes spelen kan lekker afleiden. Gewoon verstand op nul en blik op oneindig. Nog ff een paar daagjes volhouden en dan weet je meer (hoop ik).

    xxx-jes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog langer wachten ...............
    En niks moeten en lekker achter de pc kan ook heel ontspannend werken. En je geeft je lijf rust om maar weer van die verkoudheid af te komen.
    Nog een nachtje slapen en dan weet je hopelijk wat meer.

    knuffel en dikke kus
    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen