woensdag 21 september 2011

Volgende stap

En toen was het woensdag.
Ik werd wakker met de gedachte dat ik nog steeds niet wist wat te doen. En direct viel het woord "borstbesparend" in mijn hoofd. Eigenlijk wist ik het dus wel!
De afgelopen dagen had ik echt wel geprobeerd alles op een rijtje te krijgen, maar dat leverde ook weer nieuwe twijfels en vragen op. Die heb ik vanmiddag goed kunnen bespreken met de behandelend chirurg en dat was erg prettig. Het geeft weer lucht.

Ik heb er voor gekozen eerst nog een zgn. mri-punctie te laten uitvoeren. Mogelijk levert dat extra informatie op. Deze zal uitgevoerd worden in Maastricht op vrijdag 30 september. Dat betekent ook dat de operatie, die gepland stond voor 29 september, uiteraard opgeschort wordt naar medio oktober.
Ik hoop er natuurlijk het beste van, ook al heb ik geen garanties.
Zo heb ik het ook tegen de arts gezegd: Ik ga voor het best haalbare.

Genoeg gejankt.
Dapper Voorwaarts dus. Met de nadruk op Voorwaarts.

3 opmerkingen:

  1. Een heel goede beslissing meid.
    En eerst maar kijken wat er uit de punctie komt.

    xxx Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorry dat ik een stukje gemist heb hier. Christy had dingen in mijn pc veranderd en kon je blog dus nergens meer vinden. Christy eindelijk tijd om hem terug te zetten zodat ik hem wel weer kan vinden.
    Je hebt ondertussen weer heel wat mee gemaakt!!!
    Denk dat je een goede beslissing hebt genomen. Je bent er zo ook ingegaan om borstbesparend te zijn en vind het super knap van je dat je daar nu mee door gaat!!
    Kan me een beetje voorstellen hoe je in je hoofd bezig geweest bent met alle voors en tegens en emoties die daar bij komen.
    Heel veel sterkte en we houden goede hoop dat uit de pucntie een positief bericht komt

    DIkke kus en knuffel
    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Petra, dikke shit allemaal, eigenlijk wil je dit soort keuzes helemaal niet! Ik hoop dat de beste keuze gemaakt wordt maar dat blijkt helaas altijd pas achteraf...
    Ik hoop dat je nog een beetje afleiding hebt?
    Liefs Bert

    BeantwoordenVerwijderen