maandag 5 september 2011

Gaap....

Wat?! Is het al zó laat?!
Heb ik wéér liggen slapen. Het wordt wel erg saai zo....
Denk je dat de ergste moeheid voorbij is, pakt de chemo me toch weer terug. Dankzij de exodus van mijn spijsverteringskanaal in combinatie met ontstoken tandvlees / mondholte en opgezette klieren, lig ik weer veel bij te slapen op de bank. Wat vreet dat een energie. En omdat dit de laatste kuur is, heb ik mezelf wellicht te hoog ingeschat. Omdat ik de vorige 5 kuren ook geen ontstekingen in mijn mond had. Jaja.
Maar goed, ik ga maar weer voor de totale overgave: slapen dus. En proberen me niet door dit alles te laten frustreren, want bij vlagen voel ik me enorm nutteloos.
Dan maar weer een blogje schrijven in de hoop daar een groot publiek mee te vermaken.
Als dát lukt, ben ik toch behoorlijk nuttig bezig geweest, ondanks de omstandigheden.
Mmmmm.... niet gek.
Of toch een beetje?

6 opmerkingen:

  1. Jij nutteloos!? Echt niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarschijnlijk slaap jij beter dan ik!
    Welterusten en als je weer wakker bent: blijf schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slaap Petra slaap, daarbuiten loopt 'n Be, n Be met natte voetjes, en die doet jou de groetjes, slaap Petra slaap, daarbuiten ... geeuw ... haaa ...... wat een heerlijke droom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kus voor mijn lieve slapende zus

    BeantwoordenVerwijderen