vrijdag 12 augustus 2011

MoeH...

De moeheid lijkt er deze kuur harder in te hakken dan de vorige keren. Maar dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik de afgelopen vier nachten onrustig heb geslapen. De eerste paar uur slaap ik wel goed, maar als ik een keer wakker ben geweest, is het een stuk minder. Of ik kan niet slapen van de pillen, of ik heb last van opvliegers, of van mijn darmen. Kortom... het gevolg is dat ik overdag bijna niet van de bank afkom en veel moet bijtanken. Gisteren een boodschapje gedaan bij de supermarkt. Dat is meteen hét evenement van de dag, bij wijze van spreken.

Als de dagen zo voorbij kruipen, lijkt het kuren eindeloos. Kan reikhalzend uitkijken naar het moment dat ik me weer wat fitter zal voelen. Zucht.
Hou vol, hou vast....

2 opmerkingen:

  1. "....Nee, vandaag niet schat. Ik ben moeH"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen als je niet goed kan slapen. Dan zit er niks anders op dan overdag bijtanken.
    Fijn dat het allemaal sneller gaat dan je verwacht had is beter dan anders om!

    Dikke hug en kus
    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen