woensdag 17 augustus 2011

En weer up!

oké, oké, ik slaap overdag nog wel een uurtje ofzo, maar de MoeHeid van vorige week is voorbij. En lanzaam maar zeker herstelt mijn darmkanaal ook weer en dat geeft duidelijk elke dag weer meer energie. En dat is altijd positieve energie! Bovendien is het weer een stuk fraaier geworden. Dus gisteravond heb ik gezellig tot half 12 in het park gezeten om de verjaardag van goede vriend Rien te vieren. En dan kan mij dag al niet meer stuk.
Vandaag neef Roel te logeren voor een nachtje, maar daar heb ik geen kind aan, want dat bedruipt zichzelf samen met Onno, makkelijk zat. Hans is voor 5 dagen naar Oldenzaal om te werken en aan het eind van de week gaan Onno en ik ook zijn kant op, zodat we aansluitend nog een weekje kunnen kamperen in het Noorden des Lands.
En nu allemaal een dansje doen zodat de zon blijft schijnen volgende week!
We hebben er zin in!

1 opmerking:

  1. Fijn dat het weer beter gaat!!
    EN die positieve energie vast houden he
    En ik doe mee voor de zonnedans ;-)

    Dikke hug en kus
    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen