zaterdag 20 augustus 2011

Jippie!

Het is weer tijd voor leuke dingen! Gisteravond naar optredens geweest in Teteringen, vrienden ontmoet en bijgepraat op deze mooie avond. De poetshulp legt de laatste hand aan mijn huis, terwijl ik klaar ben met het opvouwen van de was en het inpakken van de tassen, want.... we gaan weer weg! Alweer? Ja, alweer, ja.
Hans is al weg, die werkt vandaag nog in Oldenzaal. Onno is met vrienden naar een kaarttoernooi in Utrecht en ik ga zo dadelijk op en neer naar Den Haag om de verjaardag van mijn nichtje te vieren.

Gisteren ben ik voor het eerst weer bij de behandelend chirurg geweest. Dat bezoek stelde nog niet zo veel voor, maar ik zit al wel in de planning op weg naar de volgende stap: de operatie. Daarvoor wordt er eerst nog een mri-scan gemaakt na de 6e kuur, krijgen we een voorbereidend gesprek met de mammacre-afdeling en ziet het er naar uit dat ik eind september al geopereerd ga worden. Dat is sneller dan ik had verwacht, ik was aanvankelijk uitgegaan van half oktober, dus ook hierin zit het mee.

Morgenochtend vertrekken Onno en ik richting Hans, waar hij ook moge zijn op dat moment met de camper (ik heb wel een sterk vermoeden....). In ieder geval wordt het noordwaarts.
Dapper noordwaarts dus. Yes!

4 opmerkingen:

  1. Mag je verse appeltaart met extra slagroom van de dokter? En een overheerlijke Senseo om het weg te spoelen????
    Mooi .... komt dat even goed uit :)

    groeten uit Apelcity

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet lekker van je weekje weg met Onno en Hans!
    En fijn dat je eind september als geopereerd zou kunnen worden scheelt toch weer een week of 2 he.

    Dikke hug en kus
    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meid...geniet er maar lekker van. En inderdaad fijn dat je al eerder geopereerd kan worden. We blijven er in geloven.

    Knuf en kus van ons 3-tjes

    Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee petra, Goed om te lezen dat het een stijgende lijn is. We zijn net terug van vakantie en ik dacht ; eens even kijken hoe het met Petra is. Heb de hele blog gelezen. Wat ben jij toch een krachtige , fijne, positieve, humoristische vrouw. Als het iemand gegund is om hier bovenop te komen en een goed en gezond leven te hebben dan ben jij het wel. Zal van de week een keertje op de koffie/thee komen ? Of heb je het te druk... ?

    XX Babbe

    BeantwoordenVerwijderen