zondag 31 juli 2011

Thuis

En zo is het alweer zondag, de laatste dag van juli, en ben ik inmiddels thuis aangekomen na een paar lekkere daagjes in België. We vertoefden op een minicamping bij een biologische boerderij, zo´n 50 km. onder Gent, zo´n 50 km. oostelijk van Lille en zo´n 60 km. ten zuidwesten van Brussel. Op de grens van Wallonië en Vlaanderen, lieflijke heuveltjes, dikke wilgenbomen en grazende koeien tussen kleine dorpjes en smalle weggetjes. Wat een prachtig stukje land, tamelijk ongerept en eigenlijk zó dichtbij...
Mijn mannen zijn doorgereisd naar Frankrijk. Natuurlijk vind ik het jammer dat ik daar niet bij ben, maar ik gun hen nu ook heel erg een weekje vakantie. Het was nog even spannend of zelfs dat nog door zou gaan, omdat Hans de afgelopen week weer erg veel last van zijn rug had. Maar ook hij is nu dapper voorwaarts aan het gaan en momenteel nog aan het rijden om op de plek van bestemming te komen.

Ik voel me in ieder geval nu goed.
Ik blijf nog even in Breda en ga woensdag naar mijn vader.
Ook daar ben ik nog altijd Thuis.

1 opmerking:

  1. fijn dat het camperen zo goed is bevallen en je een mooie omgeving had!
    Heel veel plezier en lekker genieten en je laten vertroetelen door je vader.
    Hopelijk hebben ze het verkeerd met de weersvoorspellingen en wordt het toch nog mooi vanaf woensdag

    Dikke kus en knuffel
    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen