vrijdag 15 juli 2011

WEG!

Ja lieve lezers,
we waren even de hort op. Een minivakantie van 3 dagen met de camper in het o zo gastvrije Gelderland. eerst een nacht in Apeldoorn bij vrienden en vervolgens 2 nachten op een kleine camping op de oever van de IJssel, recht tegenover het mooie, oude Deventer en op 100 meter van het voetgangerspontje. Helemaal goed dus, afgezien van het weer. Maar dat mocht de pret niet drukken, wij waren WEG! En er zullen later nog wel een paar van dit soort tripjes volgen.

En er is nog meer WEG! Ik heb zojuist de uitslag van de MRI-scan gehad: De tumor is al voor meer dan de helft geslonken! En ik ben op de helft van de chemokuren, dus dat is uitermate goed nieuws. Bovendien is het aantal leukocieten (leukemiecellen) in mijn bloed ook drastisch gedaald, dus dat is een zeer gunstige bijkomstigheid.

Ik weet weer donders goed waar ik het allemaal voor doe de komende tijd. De komende 3 kuren wordt één grote uitverkoop: Alles moet WEG!

En zij die nog op vakantie (lees:WEG) moeten: Veel plezier, rust lekker uit en ga er vooral heel erg van genieten!! Reken maar dat ik dat ook zal doen....

5 opmerkingen:

  1. Geweldig nieuws!!

    Ga ervoor!!
    Liefs Miranda van Gorp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar wat een paar dagen op de Veluwe met je kan doen .... alles spoelt WEG !!!!!!
    Kom gerust nog eens langs met zo'n lekker stukje taart :)

    groet'n ût Apeldoorn-Oost

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie dit is nog eens leuk nieuws!
    en ga gewoon zo door.
    Liefs Map.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beter nieuws kan je niet krijgen!!! Geweldig dat de tumor al meer dan de helft geslonken is en de chemo ook de leukemiecellen maar gelijk heeft aangepakt!!
    Ben zo blij voor je!!

    Geniet van die mini vakanties!!

    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Petra, das mooi dubbel op 2 voor de prijs van 1. Helemaal goud, enne ik ga niet weg, ik ben terug, haha. volop aan het genieten nu van mijn kleine nieuwe vriendinnetje. Ze heet Signorita Bandita, en doet haar naam eer aan. 'n Hele kleine Perro. He meid op voor de 2e 3 delige ronde zet m op. XxX Be,

    BeantwoordenVerwijderen