zaterdag 24 maart 2012

Weer thuis

Ziezo, deze ingreep zit erop, alhoewel ik natuurlijk nog wel "in de greep" ben.
De operatie is goed gegaan, maar ik bleef nogal wat vocht verliezen via de drain. Niet extreem veel, maar genoeg om mij een dag langer in het ziekenhuis te houden. En ik maar stoer denken dat ik na een nacht al naar huis zou mogen, jaja. Vanochtend was het zelfs nog de vraag of ik niet nog een nacht moest blijven.
Rond kwart voor 12 kwam het verlossende bericht dat de drain er uit mocht en ik naar huis kon. Omdat Hans dit hele weekend veel werk heeft, ben ik opgehaald door een aardige buurvrouw.

Gelukkig zit ik nu weer thuis op de bank met de laptop op schoot.
Ik moet nog rustig aan doen. Het weer werkt in ieder geval enorm mee; ik nestel mij op de bank in de zon en prevel af en toe wat opdrachten richting mijn zoon. En die is vervolgens heel erg behulpzaam. En ik moet mijn abonnement op de paracetamol niet te vroeg opzeggen, dat heb ik van de vorige operatie wel geleerd.

Het kan slechter....

2 opmerkingen:

  1. Hi Petra.
    Wat fijn om weer wat van je te lezen.
    Ben blij dat de operatie achter de rug is.
    En nu rustig aan opknappen.
    Liefs Map

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lieverd,
    even bij lezen op je blog, is hier heel druk geweest maar heb je onder tussen wel gezien gesproken dus was aardig bij en facebook volgen we ook ;)
    Heb je op de dag van de operatie nog een smsje gestuurd veel te laat natuurlijk om het te lezen voor je naar het ziekenhuis ging maar heb aan je gedacht.
    FIjn dat je weet thuis bent en niet nog een nacht hoefde te blijven.
    Doe rustig aan en zeg zeker dat abonnement op de paracetamol niet te snel op maar je bent ervaringsdeskundige helaas.

    Dikke knuffel (een voorzichtige!) en kus
    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen