dinsdag 13 maart 2012

Flow

Waar ken ik dit toch van? O ja, van de vorige operatie.... Het gevoel dat er straks niks meer kan en dat ik dus nu vooral zo snel mogelijk nog veel leuke dingen moet doen. De komende anderhalve week staat inderdaad behoorlijk vol, dus ik ben goed bezig!

Zo kwam er gisteren een mail binnen voor een extra bijeenkomst van het steunpunt voor jonge vrouwen met borstkanker, vanavond in het inloophuis De Honingraad. Vorige week ben ik daar ook weer eens geweest en het is goed om ook weer eens het verhaal van anderen te horen. En dat zo'n verhaal van iemand zo heftig kan zijn, heeft er toe geleid dat we vanavond opnieuw bij elkaar komen om smart te delen, terwijl het smartlappenkoor boven repeteert....

Ik heb mij ook weer aangemeld voor een toneelproductie die in het laatste weekend van oktober gespeeld gaat worden op het Theaterfestival Breda. We gaan met mensen van Teater '77 een kindervoorstelling maken in een betrekkelijk korte periode. Na de zomervakantie twee maanden hard repeteren en dan de planken op.
Ik kan dit ook gaan doen omdat ik besloten heb de tweede operatie uit te stellen tot zeker ergens in november, zo niet later. Hoop wel voor het einde van 2012 alles achter de kiezen te hebben, maar wil nu vooral eerst herstellen, de draad van mijn werk weer helemaal oppikken en een "normaal" leven gaan leiden. Voor zo ver dat bij ons mogelijk is natuurlijk....

En verder wacht ik nu vol ongeduld op de laatste bevestiging van het ziekenhuis in verband met de opname volgende week. Heb net op de website van het ziekenhuis gelezen dat dat bericht ongeveer een week voor de ingreep komt. Nog even geduld dus....maar ja....die flow.....

Zie me gaaaaaan!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten