woensdag 21 maart 2012

Lente!

Vandaag begint de lente!
Het is nu bijna een jaar geleden dat ik bij de huisarts kwam... Jeee wat is er veel gebeurd in dat jaar en jeee wat is dat jaar tegelijkertijd snel gegaan! En morgen de volgende ingreep. Ik zag er toch erger tegenop dan ik toe wilde geven, maar sinds gisteren ben ik een stuk geruster dat het allemaal goed komt. Met dank aan Anita waar ik elke maand kom voor een massage. Dit keer combineerde ze dat met een soort handoplegging. Ik werd er heel rustig en ontspannen van en besefte dat ik hier mijn kracht uit mag halen.
En dat voelt goed!

Vanmorgen nog een keer lekker wezen sporten, straks lekker lunchen met man en collega, daarna het bos in om al wandelend deze eerste lentedag te vieren.
Ik ben er klaar voor, kom maar op!
en dan....

Knapper Voorwaarts!

2 opmerkingen:

  1. Morgen is de beste dag van het jaar om zoiets te doen ;-) volgend jaar gewoon weer appeltaart bij mij!
    Bert x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Petra.
    KOMT TIET, KOMT RAAD !!!!!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen