dinsdag 28 februari 2012

pissed off

En zo toog ik gisteren naar het ziekenhuis voor bloedafname en urineonderzoek, in verband met een controlebezoek aan de hematoloog/internist. Omdat het ziekenhuis dicht bij de school is waar ik werk, kon ik e.e.a. mooi combineren. Dacht ik. De papieren had ik twee maanden geleden al thuis gestuurd gekregen.
Aangekomen bij de balie van de bloedafnamepost, bleek het urineonderzoek te gaan om zgn. "verzamelurine". Dat betekent dat je 24 uur alles moet opvangen en daar een monster van naar het lab brengt. Je start ermee in de ochtend tot de volgende dag.
Nou wil ik niemand afzeiken, maar dat dit plas-verhaal zo zou werken, had ik graag eerder geweten.
De afspraak met de internist is verzet naar donderdag en inmiddels ben ik dus aan de fles.

Vandaag had ik ook nog een afspraak met de plastisch chirurg om wat laatste vragen beantwoord te krijgen. De operatie op donderdag 22 maart gaat door. Fijn om nu zeker te weten dat deze datum vastligt. Wachten is niet zo erg, als je maar weet waar je aan toe bent.
Morgen een geel potje inleveren en donderdag naar de internist, kortom, 4 dagen op rij richting ziekenhuis. Gelukkig is het dichtbij.
Anders was ik echt heel pissig geweest....

1 opmerking:

  1. Ik zou pislink zijn. 22 maart staat in mijn agenda, en daarbij verder nog niets. Gezelschap nodig? Laat het me weten! liefs,

    Jezusje

    BeantwoordenVerwijderen