zaterdag 4 februari 2012

Goed - Beter - Best

"Best goed"
Dat zeg ik zo ongeveer tegen iedereen die aan me vraagt hoe het met me is. En zo voelt het ook. 
Gisteren ging ik tot twee keer toe op ziekenbezoek. En dat voelt ook goed. Dat het even niet meer om mij allemaal draait, dat ik iets terug kan doen, dat ik degene ben die iemand kan verrassen met een bezoekje.

Tussen die bezoekjes door ben ik ook weer bij de bedrijfsarts geweest.
De afgelopen twee weken werkte ik nog boventallig en was ik officieel nog arbeidsongeschikt. Nu heeft de bedrijfsarts mij voor die 6 uur in de week "Beter" verklaard. Nog beter? Ja, nog beter!

En dat vind ik uiteraard allemaal wel best.
Het is soms nog wel uitvinden wat het beste voor me is. De lymfedrainagetherapeute (galgje!) had de indruk dat ik toch iets te fanatiek aan het sporten ben geslagen. Het mag een tandje minder.

Goed, laat ik daar dan beter mijn best voor doen.... 

2 opmerkingen:

  1. Hey Petra!

    Wat fijn om te lezen dat het steeds beter met je gaat! En dat je haar weer gestaag doorgroeit...zodat je weer een 'gewoon mens' lijkt, dat ben je natuurlijk niet hè! Vind je nl. vrij bijzonder, als ik bekijk hoe jij je het afgelopen jaar staande hebt gehouden, daar doe ik mijn petje(oftewel muts met oorkleppen;-)
    voor af hoor! Ik wens je veel sneeuwplezier en veel geluk! En wie weet kom ik wel weer 's tegen op het werk...groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he Peet, Ik vond het ook heel leuk dat je bij mij op ziekenbezoek kwam! lekker even bijkletsen.
    En ben je voor 6 uur beter gemeld ga je naast je fiets liggen gekneusde enkel en pols kan je weer niet werken ...........
    Of verstond je dat onder een tandje terug ;)
    Succes met het wachten op de volgende stap.

    Dikke kus en knuffel
    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen