woensdag 22 februari 2012

Operatie 3

Toen ik op 9 januari bij de plastisch chirurg was geweest, werd me gezegd dat de wachttijd voor een operatie 6 tot 8 weken kon duren. Even rekenen....dat zou dus eind februari op z'n vroegst zijn. De operatiekamer wordt hooguit 4 weken van tevoren ingepland, dus toen konden ze nog niets zeggen. Tot afgelopen donderdag was ik in het ongewisse, dus ik besloot zelf maar eens te gaan bellen. Er waren nog geen gegevens bekend. Maar een half uur later werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik donderdag 22 maart geopereerd zal worden.
Onder voorbehoud.
Die dag valt op een donderdag en de plastisch chirurg zou een donderdag in maart niet kunnen, welke donderdag dat wisten ze bij de planning ook niet. En deze week is ze op ski-vakantie, dus weet ik het nog niet. Volgende week zal opheldering brengen....

Het is toch wel weer spannend om opnieuw onder het mes te gaan.
De vorige keer had ik maar kort de tijd om aan het idee te wennen dat er iets afgehaald zou worden.
Nu ben ik al heel lang aan het wennen dat er weer iets voor in de plaats terugkomt.
Het blijft nog onwerkelijk alhoewel ik nog steeds achter mijn beslissing sta.
Daar gaan we dan:
Kin omhoog, neus in de wind en borst vooruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten