dinsdag 5 februari 2013

Dapper Door!

Eindigde ik het vorige bericht met dat ik niet zo dapper zou moeten gaan, in no-time is er alle reden om dapper door te gaan: Ik ga meedoen aan Alpe d'huZes! Op de valreep.
Ik ga de beroemde berg op wandelen.
En nu ben ik van alles in werking aan het stellen om sponsors te vinden.
Vorige week zette ik een berichtje op facebook en dat leverde al spontaan een aantal donaties op.
Vanmiddag heb ik via de mail een hele grote groep mensen aangeschreven en ook daarvan is er nu al de eerste toezegging binnen. Natuurlijk hoop ik dat er veel mensen zullen gaan reageren.
Ik heb zelfs al twee giften gekregen van mensen die ik niet eens ken! Daarnaast is er een toezegging gedaan door de sportschool waar ik twee keer per week train (Tacoyo). Zij sponseren al 4 jaar twee andere mensen die voor Alpe d'huZes fietsen en organiseren daar een speciaal evenement voor en mijn actie mag dit jaar in de opbrengst mee delen.

Alle positieve reacties zijn hartverwarmend en geven me een enorme stoot energie.
Dapper Voorwaarts
Dapper Doorwaarts
Dapper Opwaarts!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten