vrijdag 15 februari 2013

Script

Vanmiddag heb ik de laatste hand gelegd aan mijn script voor mijn voorstelling waar ik al eerder over schreef. Als ik het ga spelen, zal het uiteraard nog wel bewerkt gaan worden, komt er muziek bij en doet de regie hopelijk wonderen om er een mooie en boeiende voorstelling van te maken.
Eind van het jaar wil het stuk op de planken hebben en hopelijk op veel plaatsen gaan spelen, zodat het geld gaat opleveren voor Alpe d'huZes volgend jaar.
Hans heeft als eerste het stuk gelezen. Natuurlijk riep het bij hem de nodige herinneringen op en was hij daar ook door geraakt, maar tegelijkertijd zag hij ook voor zich hoe je bepaalde scenes zou kunnen vormgeven.
Ik krijg er zin in!
Deze voorstelling wordt een spannende episode in mijn leven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten