dinsdag 13 december 2011

Pijnloos

Wat een heerlijke ervaring!
De afgelopen paar dagen heb ik geen pijn meer gehad.
Dat betekent dat de lymfedrainagetherapie (alweer zo'n mooi woord) zijn vruchten begint af te werpen.
De fysiotherapeute die mijn arm behandelt, was vanmiddag zeer te spreken over de vooruitgang.
Gisteren was ik voor controle bij de chirurg en ook hij was erg tevreden en heeft een doorverwijzing geregeld voor de plastisch chirurg.
De laatste grote hobbel die - letterlijk en figuurlijk - nog genomen moet worden, komt in zicht....

2012....maak je borst maar nat, ik kom eraan!

4 opmerkingen:

  1. wat een fijn bericht: JOEPIE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow....je gaat echt....voorwaarts. Heel erg fijn om te horen.Ga vooral dapper verder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lymfedrainagetherapie .... eh .... even rekenen ...... eh ..... yes .... 278 punten bij Wordfeud !!! Thanks voor de tip :)

    Maar ik zie dat je meer punten krijgt met "Dapper Voorwaarts naar 2012"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig nieuws peet!!!!

    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen