maandag 11 juni 2012

Bijna zomer...

Aan het weer is het nog niet echt te merken, maar de zomer nadert met rasse schreden.
Ik had het nog niet geschreven, maar wij gaan wederom een cruise maken. Je zou voorzichtig kunnen zeggen dat we de smaak te pakken hebben, alhoewel er voor mij nog steeds niks boven kamperen gaat in de zomer. Dus doen we het gewoon allebei! Eerst een week of twee naar Frankrijk met onze oude camper en daarna als afsluiter nog negen dagen op cruise. We hebben van een enorme aanbieding kunnen profiteren, varen met een maatschappij waarbij Onno nog bijna gratis mee mag omdat hij bij ons in de hut slaapt, en vertrekken vanuit IJmuiden. Dus ook geen vliegtickets naar Barcelona. Kortom, vele malen goedkoper dan de trip die we rond de jaarwisseling hebben gemaakt. We varen via Frankrijk naar de noordkust van Spanje en dan via Engeland weer terug naar IJmuiden.
We hebben er zin in!
Vorig jaar zomer riep ik al dat ik volgend jaar alles zou inhalen.
En dat is nu dus. Alleen het weer mag nog iets mooier.
Maar ik klaag niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten