zaterdag 7 januari 2012

Hoom!

Jaaa....we zijn inmiddels weer een paar dagen thuis.
We hebben een heerlijke vakantie gehad; mooi weer, goed verzorgd, heerlijk gevaren, veel gewandeld en even zoveel geluierd. Wat het meest bijzonder was? Dat is moeilijk te zeggen, het is vooral de optelsom van alles wat we gedaan hebben: het varen, de bezoekjes aan de verschillende eilanden, de jaarwisseling aan boord, de tapas op de terrasjes, de onbeschrijflijk mooie zons-op- en ondergangen, die ene keer dat we dolfijnen hebben gezien en het leuke contact met enkele  mensen aan boord. Dat alles maakt het tot een fijne vakantie.
Ik wil vast nog wel eens een vaarvakantie, maar wat mij betreft hoeft het dan niet meer zo groot en zo luxe. Een antieke schuit op de Waddenzee lijkt me ook fantastisch. Maar dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.
In etappes ben ik me door de vuile was aan het werken. Vanochtend ben ik voor het eerst weer wezen sporten en Hans is vandaag weer aan het werk. Het "gewone leven" is dus weer begonnen, maar niet voordat de nodige nieuwjaarsborrels afgewerkt zijn!

Voor alle bloglezers waar ik geen adres van heb -en die dus geen kaartje hebben gekregen- wil ik ook naar hen mijn dank uitspreken voor alle steun en betrokkenheid in het afgelopen jaar. Alle vormen van aandacht hebben mij ontzettend goed gedaan en daar ben ik zeer dankbaar voor. Ik moet nog wel even Dapper Voorwaarts in 2012 en dus zal ik nog wel even blijven schrijven....

Iedereen  de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Proost!!

2 opmerkingen:

  1. Hey Petra!
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar voor jou, Hans en Onno!
    Wat fijn dat de vakantie een succes is geweest, ik heb nog gegoogled naar de Norwegian Jade...'t zag er echt super de luxe uit! Je zult wel veel gezien en beleefd hebben... En nu het 'gewone' leventje weer beginnen. Ik wens je veel succes met de volgende plannen en uitdagingen! Ik blijf je volgen! Lieve groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de vakantie zo leuk is geweest! Had je zeker ook wel verdient!
    Voor jou en Hans en Onno ook een geweldig goed nieuw jaar en dat alles maar voorspoedig mag verlopen wat je nog te wachten staat!

    Dikke hug en kus
    Liefs Ludwina

    BeantwoordenVerwijderen