woensdag 4 juli 2012

Stop! Controle!

En zo is het al weer juli.
De zomer is begonnen. Echt begonnen nu!

Ik heb de laatste controles achter de rug;
een paar weken geleden bij de internist/oncoloog, oftewel dokter Boersma, voor bloedonderzoek en medicijncontrole, en nu ben ik zojuist terug van een halfjaarlijks controlebezoek aan de mammachirurg, oftewel dokter Luiten.
Vorige week is er een mri-scan gemaakt en er zijn "geen bijzonderheden".
Geen bijzonderheden? Dat is juist wel bijzonder!
Ik mag weer een half jaar blij verder!

Het gaat goed met mij.
En er is weer taart.

3 opmerkingen:

  1. Alles in orde, u mag weer verder!

    Ja, dokter Luiten is altijd Luit en duidelijk. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat, heerlijk dat er taart is én fantastisch dat je van de zomer gaat/kunt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Taart in Frankrijk .... 'k heb d'r zin an!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk gewoon een half jaar lekker door gaan! En heel leuk dat je weer aan het werk bent en ook een middag bij ons ben komen "invallen" wat voelde dat goed het oude vertrouwde ;)kon ik die dag heeeeel goed gebruiken. Dank je wel!!

    Liefs Ludwina xx

    BeantwoordenVerwijderen